MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan?

  • masa pelepasan:2024-04-10 17:40:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:572
  • Penerangan pantas:

    Mosta,Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,MostaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak,

Kandungan artikel

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,MostaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

MostaSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],MostaSirkuit Transformer, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan?



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu,MostaPenukar kuasa grad pengasingan, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

kualiti() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kebocoran minyak di flange looper


MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan?



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Sampling inspectionSegel kebocoran minyak

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

MostaKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

MostaMaklumat produk lain
  • VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

    VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

  • GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

    GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

  • GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali

    GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali

  • GuangdongPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikStrukturnya tersusun rapi

    GuangdongPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikStrukturnya tersusun rapi

  • PalestinGambar wayar grounding pengubah jenis keringKepentingan setiap nilai bahan

    PalestinGambar wayar grounding pengubah jenis keringKepentingan setiap nilai bahan

  • Alphen aan den RijnPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriPenjelasan pemeriksaan industri

    Alphen aan den RijnPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriPenjelasan pemeriksaan industri

  • Alphen aan den RijnRancangan jambatan naikTingkatkan inovasi

    Alphen aan den RijnRancangan jambatan naikTingkatkan inovasi

  • YingzeJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerlu bersedia menghadapi keadaan darurat

    YingzeJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerlu bersedia menghadapi keadaan darurat

  • segera:Peringatan: Maklumat MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan? memberi anda MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan? oleh syarikat kami, perkhidmatan MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan?. MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MostaSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasaApakah fungsi mesin pemprosesan?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!